Een Brusselse vastgoedkantoor op menselijke schaal
Sinds 2015 verwelkomt ons vastgoedkantoor Hermanns Real Estate u in het hart van Etterbeek. Onze makelaars zijn ook actief in de gemeenten Schaarbeek en Sint-Pieters-Woluwe, maar zijn beschikbaar in de hele Brusselse regio. Maar de ervaring van Amaury Hermanns, oprichter van het vastgoedkantoor, begint niet met de oprichting van het bedrijf. “Voordat ik aan het avontuur Hermanns Real Estate begon, heb ik een tiental jaar in Vlaanderen en Brussel gewerkt.”, vertrouwt hij toe.
Zijn vele jaren in het vak stellen hem in staat een jong en gemotiveerd team te begeleiden, dat een frisse blik werpt op de Brusselse vastgoedmarkt. “Mijn professionele ervaringen hebben me vooral in staat gesteld de vastgoedsector te leren kennen, om de beste service aan mijn klanten te bieden”, preciseert hij.
Diverse diensten voor vastgoed in Brussel
Wat uw behoeften op het gebied van vastgoed in het Brusselse gewest ook zijn, ons vastgoedkantoor biedt een breed scala aan diensten om aan de eisen van ons steeds groeiende klantenbestand te voldoen.
Of het nu gaat om de verkoop van uw huis in Etterbeek of de aankoop van een appartement in Schaarbeek, ons team van ervaren vastgoedmakelaars begeleidt u bij al uw stappen. Van de organisatie van de bezoeken tot de ondertekening van de akten bij de notaris, u staat er nooit alleen voor tijdens deze belangrijke fase van uw levenspad.
Integendeel, bent u eigenaar van een studio of een villa en wilt u dit pand verhuren en tegelijkertijd de lasten die u draagt verminderen? Dan bent u aan het juiste adres! Ons kantoor Hermanns Real Estate is ook gespecialiseerd in de verhuur, het opstellen van de plaatsbeschrijving bij intrede en uittrede of het beheer van huurwoningen in Brussel.
Als specialisten in gebouwen treden wij ook op als syndicus en beheerder van mede-eigendommen; zo helpen wij u, naast andere diensten, om een aangename leefomgeving te behouden die in onberispelijke staat is voor uw huurders of uzelf. Wij begeleiden u ook bij de verkoop van uw opbrengsteigendom, zowel per stuk als in blokken. Ten slotte voeren wij de verkoopwaarde-expertise van uw gebouw uit. Deze dienst is zeldzamer in het Brusselse gewest, maar de verkoopwaarde-expertise is nochtans noodzakelijk bij een scheiding of een erfenis. Na de tussenkomst van onze vastgoedmakelaar beschikt u over een gedetailleerd rapport dat u zal helpen om uw administratieve stappen op een heldere manier af te ronden.
Een kantoor dat openstaat voor nieuwe technologieën
Wij zijn ons bewust van de evolutie van de vastgoedsector, en in het bijzonder in het hart van een Europese hoofdstad als Brussel. Wij stellen daarom tal van digitale tools ten dienste van uw eigendom, waardoor u kopers kunt bereiken die zich elders dan in Etterbeek bevinden.
Dit is trouwens een belangrijk element voor Amaury Hermanns. “Om mijn teams zo goed mogelijk te begeleiden, blijf ik altijd alert op de technologische ontwikkelingen op het gebied van vastgoed. Ik ben onlangs nog naar de RENT-beurs in Parijs geweest, die gewijd is aan de evolutie van de vastgoedmarkt en -technologieën.”
Waarden die onze vastgoedmakelaars na aan het hart liggen
Al deze diensten zouden niet zo efficiënt zijn als ze niet gedragen zouden worden door sterke waarden die de oprichter van ons kantoor, Amaury Hermanns, na aan het hart liggen. Deze waarden worden dagelijks aan het team doorgegeven en zijn de motor van een succesvolle samenwerking en een echte tevredenheid voor de verkoper of de koper.
Wij luisteren altijd naar onze klanten en geven de voorkeur aan een persoonlijk contact met elk van hen. “Wij willen niet dat klanten een nummer op een dossier zijn; wij nemen de tijd om ze te leren kennen en naar ze te luisteren. Wij blijven altijd beschikbaar voor hen en elke eigenaar heeft direct contact met de vastgoedmakelaar die verantwoordelijk is voor zijn eigendom.”, zegt Amaury Hermanns.
Wij bieden ook een complete service aan elke persoon die de deur van ons vastgoedkantoor in Etterbeek binnenstapt. Vanaf het eerste bezoek aan het pand adviseren wij en nemen wij de organisatie van de bezoeken op ons. Zodra het pand is verkocht of verhuurd, vullen wij alle administratieve stappen aan, tot en met de begeleiding naar de notaris om de vragen te beantwoorden die zich kunnen voordoen.
Wilt u meer weten?
Neem dan snel contact op met ons vastgoedkantoor op het nummer 02 735 95 18!